KUTSU VARHAISKASVATUKSESSA TYÖSKENTELEVILLE JÄSENILLE

OAJ Pohjois-Pohjanmaan, Kainuun ja Lapin alueyhdistykset järjestävät yhdessä koulutuksen

Kouluttajana OAJ:n juristi Kristiina Tuhkiainen

Rikosjutut ovat viime vuosina lisääntyneet opetus- ja kasvatusalalla. OAJ:n juristien tietoon tulee viikottain tapauksia, joissa opettajasta tai esihenkilöstä on tehty rikosilmoitus. OAJ:n juristit ovat jäsenten apuna näissä tilanteissa. Koulutuksessa käydään läpi varhaiskasvatushenkilöstön rikosoikeudelliseen vastuuseen liittyvää oikeuskäytäntöä sekä tilanteita, jotka herkästi johtavat rikosoikeudelliseen vastuuseen. Näitä tilanteita syntyy herkästi mm. silloin, kun lasta joudutaan fyysisesti rajoittamaan tai valvonnassa on puutteita.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautumiset 3.5.2024 mennessä linkin kautta: https://q.surveypal.com/ilmoittautuminen—Paivakodin-johtajan-ja-varhaiskasvatuksen– opettajan-rikosoikeudellinen-vastuu

Ilmoittautumisen päättymisen jälkeen saat sähköpostiisi liittymislinkin tilaisuuteen.