Opetuksen, ohjauksen ja arvioinnin mukauttamisen ja erityisjärjestelyjen tarve on lisääntynyt myös lukiossa ja ammatillisella 2. asteella. Koulutuksessa saat tietoa, miten varautua, opastaa ja ottaa huomioon opiskelijan erityiset tarpeet esimerkiksi nepsy-haasteisiin liittyen.

Oma osaaminen vahvistaa työnhallinnan tunnetta ja siten lisää työhyvinvointia. Opetusalalla osa opettajan työhyvinvoinnista muodostuu pedagogisesta hyvinvoinnista, joka syntyy ja vahvistuu omasta osaamisesta sekä opiskelijan kohtaamisissa ja vuorovaikutuksessa.

OAJ Kanta-Häme järjestää OAJ Etelä-Karjalan, OAJ Satakunnan, OAJ Päijät-Hämeen, OAJ Kymenlaakson, OAJ Keski-Suomen, OAJ Pohjanmaan, OAJ Kainuun ja OAJ Lapin paikallisyhdistysten jäsenille koulutustilaisuuden. Jokaisella alueella on 50 Teams-linkkiä käytettävissä.

To 15.2.2024 klo 18−20

Yksilöllistäminen ja eriyttäminen, Marika Mäkinen, KM, EO, ratkaisukeskeinen terapeutti, työnohjaaja ja tohtorikoulutettava, Ammattiopisto Spesia

Ilmoittautumiset linkin kautta 9.2.2024 mennessä.